Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym /
- Library catalog
- AWFiS_Bibliograficzne Książki
- Download bibliographic description
Description
- Title: Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym / Ludwik Mazurkiewicz.
- Autor: Mazurkiewicz, Ludwik (marketing).
- Subject keyword:
- Physical description: 403 s. : wykr. ; 21 cm.
- Publishing address: Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002.
- language: pol
- iISBN: 83-208-1381-6
- Comments: Bibliogr.
MARC
- 000 @ 00940nam a2200253 i 4500
- 001 @ vtls000010994
- 003 @ VMW
- 005 @ 20070719142600.0
- 008 @ 050424 2002 a 000 0 pol d
- 039
9
a 200707191426 b akrusz c 200510180937 c 200504241230 c 200409031933 d VLOAD d pbaniel d VLOAD y 200202281032 z ClientAWF - 040 a Gd 88/Alf c Gd 88/Alf/JR
- 041
0
a pol - 100
1
a Mazurkiewicz, Ludwik c (marketing). - 245
1
a Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym / c Ludwik Mazurkiewicz. - 260 a Warszawa : b Polskie Wydaw. Ekonomiczne, c 2002.
- 300 a 403 s. : b wykr. ; c 21 cm.
- 504 a Bibliogr.
- 650
8
a Przedsiębiorstwo turystyczne x marketing. - 650
8
a Turystyka x marketing. - 905 a Turystyka w teorii i praktyce b IIC
- 920 a 83-208-1381-6
- 999 a VIRTUA00
- 999 a VTLSSORT0080*0200*0400*0410*1000*2450*2600*3000*5040*6500*6501*9050*9200*9991
Dublin Core
Indexes
- Author: Mazurkiewicz, Ludwik
- Title: Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym /
- Subject keyword:
- ISBN: 83-208-1381-6
- Language: pol
- Place of publication: Warszawa :
- Publisher: Polskie Wydaw. Ekonomiczne,
- Date: 2002.
- Subject: