Leksykon marketingu /
Opis
- Tytuł: Leksykon marketingu / pod red. Jerzego Altkorna i Teodora Kramera.
- Hasło przedmiotowe: Marketing
- Hasła dodatkowe:
- Opis fizyczny : 336 s. ; 24 cm.
- Adres wydawniczy: Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne , 1998.
- Język: pol
- ISBN: 83-208-1087-6
- Uwagi: Indeksy.
MARC
- 000 @ 00927nam a2200265 i 4500
- 001 @ vtls000011222
- 003 @ VMW
- 005 @ 20190110140200.0
- 008 @ 050424 1998 001 0 pol d
- 039
9
a 201901101402 b bfalen c 200510180941 c 200504241236 c 200301200909 d VLOAD d pbaniel d JR y 200208071126 z ClientAWF - 040 a Gd 88/Alf c Gd 88/Alf/AB
- 041
0
a pol - 245
1
a Leksykon marketingu / c pod red. Jerzego Altkorna i Teodora Kramera. - 260 a Warszawa : b Polskie Wydaw. Ekonomiczne , c 1998.
- 300 a 336 s. ; c 24 cm.
- 500 a Indeksy.
- 650
8
a Marketing - 655
8
a Encyklopedia - 700
1
a Altkorn, Jerzy d (1931-2004). e Red. - 700
1
a Kramer, Teodor. e Red. - 905 a Encyklopedie. Słowniki specjalistyczne b OB
- 920 a 83-208-1087-6
- 999 a VIRTUA00
- 999 a VTLSSORT0080*0200*0400*0410*2450*2600*3000*5000*6500*6550*7000*7001*9050*9200*9992
Dublin Core
Indeksy
- Tytuł : Leksykon marketingu /
- Hasło przedmiotowe:
- ISBN: 83-208-1087-6
- Język: pol
- Miejsce wydania: Warszawa :
- Wydawca: Polskie Wydaw. Ekonomiczne ,
- Data: 1998.
- Temat: Marketing
- Nazwa gatunku/formy: Encyklopedia